Carian Tertinggi 2011 | ..:Ieda Al-Habsyi:..

Tuesday, 3 January 2012

Carian Tertinggi 2011

Ieda AlHabsyi | Tuesday, January 03, 2012 |
Ah! tak yah nak heboh sekampung belog kalau hits mencanak-canak, sebab karang lebih banyak yang tarik muka dari yang yang menyokong kita. Adat lah tu. Carian tertinggi di belog yang hapagas ini boleh tahan, bior le tuan empunya syok sendiri dengan hits nya, hahahaha! Yelah tu, konon. Hakikatnya hampeh! Hahahaha! Mari kita lihat 5 cari tertinggi dari belog ini sepanjang 2011 :) Sebab apa 5? Sebab malas nak menaip, hahahahha!



Harap dapat membantu korang dowhhhh! Ramai je nama Islam, tapi kurang didikan. Harap Niat Mandi Wajib ni dapat membantu korang, jangan tau main aje kan! Hahahaha! :)


Terkejut jugak sebab ini ramai yang cari. Mungkin nak kembali ke pangkal jalan. Insyallah, semoga korang selamat dan kembali ke pangkal jalan sebelum jantung, paru-paru dan segala organ dalam korang rosak teruk akibat dadah syabu ni...


Lelaki sejati yang kacak cukup dengan ilmu agama. Sape yang takmau derrrr....aku pon gilakan dia! Hahahaha!


Sorry morry, gua takde ajar teknik ni. Sila menuntut di belog lain, mungkin belog Abang Gagah, hahahaha!


Ok, benda macam ni standar piawai dalam kerajaan belog, miahahaha! Kebaikan ok! Kebaikan! :)
Blogged.myFree Auto Backlinklinux web hosting