Carian Tertinggi 2011 | ..:Ieda Al-Habsyi:..

Tuesday, 3 January 2012

Carian Tertinggi 2011

Ieda AlHabsyi | Tuesday, January 03, 2012 |
Ah! tak yah nak heboh sekampung belog kalau hits mencanak-canak, sebab karang lebih banyak yang tarik muka dari yang yang menyokong kita. Adat lah tu. Carian tertinggi di belog yang hapagas ini boleh tahan, bior le tuan empunya syok sendiri dengan hits nya, hahahaha! Yelah tu, konon. Hakikatnya hampeh! Hahahaha! Mari kita lihat 5 cari tertinggi dari belog ini sepanjang 2011 :) Sebab apa 5? Sebab malas nak menaip, hahahahha!



Harap dapat membantu korang dowhhhh! Ramai je nama Islam, tapi kurang didikan. Harap Niat Mandi Wajib ni dapat membantu korang, jangan tau main aje kan! Hahahaha! :)


Terkejut jugak sebab ini ramai yang cari. Mungkin nak kembali ke pangkal jalan. Insyallah, semoga korang selamat dan kembali ke pangkal jalan sebelum jantung, paru-paru dan segala organ dalam korang rosak teruk akibat dadah syabu ni...


Lelaki sejati yang kacak cukup dengan ilmu agama. Sape yang takmau derrrr....aku pon gilakan dia! Hahahaha!


Sorry morry, gua takde ajar teknik ni. Sila menuntut di belog lain, mungkin belog Abang Gagah, hahahaha!


Ok, benda macam ni standar piawai dalam kerajaan belog, miahahaha! Kebaikan ok! Kebaikan! :)

14 comments:

  1. huhuhu.. xboleh blah nom 4 tu.. ada pula yg gatai cari kat sini..apa daa.. btw how eh nak tngk carian paling bnyk dlm blog eh?

    ReplyDelete
  2. uit...ada ke?nak tau?nak tau?haha

    ReplyDelete
  3. yg berkaitan seks selalunya memang menarik minat kan ..
    kalau di blog akak pasal maggie ekekek nampak sgt org2 kita kuat makan maggie ;)

    ReplyDelete
  4. Mungkin persediaan sebelum ke alam rumah tangga. =)

    www.anastasyea.com

    ReplyDelete
  5. blog akak ramai org cari batu nisan...

    ReplyDelete
  6. wohohohohohoho akakkk nehhhh mcm2

    ReplyDelete
  7. tajuk last sume tak bleh blah.hehehe

    ReplyDelete
  8. Keyword panas sudah pasti dapat trafik mudah. :-)

    ReplyDelete
  9. kayword macam tu memang up trafik tapi akak yg malu sendiri kalau buat tajuk entri macam tu sbb blog ni anak2 baca, adik baca, anak murid baca, kawan2 baca... so x pa le trafik sikit asal aman damai berblog...

    ReplyDelete
  10. salam..
    no-5 tu..ermm..sound menarik
    tapi saya tak tertarik..tak baik
    sakit nanti..cuba buat elok2 kan?

    ReplyDelete
  11. yg part asraf muslim terasa cam kite je..ahaha

    ReplyDelete
  12. Ade jgk ek yg nak tau pasal no 4 tu,bukan susah pun kan......hahahaha.

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Blogged.myFree Auto Backlinklinux web hosting